Santiago, 6 de julio 2017

UXÍA SENLLE, PREGONERA DE LAS FIESTAS DEL APÓSTOL


http://www.lavozdegalicia.es/noticia/santiago/santiago/2017/07/07/span-langglsantiago-e-unha-cidade-vibrante-moi-intensa-atrapa-seducespan-protagonista-actividad/0003_201707S7C8995.htm


«Santiago é unha cidade vibrante e moi intensa que atrapa e seduce»

La cantante dice sentir «unha gran ilusión e vertixe» por ser la pregonera del Apóstol

.

SANTIAGO / LA VOZ 
Las Festas do Apóstolo contarán con una pregonera de la tierra, una mujer enamorada de Santiago y que, como ella misma confiesa, sintió «unha mestura de ilusión e vertixe» cuando le brindaron la oportunidad de ser la encargada del pregón de las fiestas de la ciudad, el próximo día 14. Uxía Senlle está vinculada a Santiago desde hace muchos años, cuando llegó para estudiar Filoloxía Románica en la Facultade de Filoloxía, que «entón estaba en Mazarelos», en pleno corazón del casco monumental.
En aquella etapa de estudiante universitaria, comenzó a fraguarse su relación con Compostela. «Cando podo, escapo. Síntome na casa. Santiago é unha cidade acolledora, que atrapa e namora», comenta Uxía, en un descanso del ensayo del concierto inaugural del Festival Martín Códax, que comenzó anoche en Cambados. Uxía vive a caballo entre Mos, A Illa de Arousa y Santiago, pero «aquí regreso con frecuencia porque teñen boas amizades. Gústame sentirme na casa».

Comentarios

Entradas populares de este blog